Întrebări frecvente

Intrebari frecvente BioAlchimia

Cum plasez o comandă de produse bio?

Este ușor să plasezi o comandă pe Bio Alchimia. Pe site-ul nostru se poate comanda oricând și la orice oră. Poți găsi produsele bio folosind metoda de căutare rapidă din partea de sus a site-ului, folosind meniul principal sau utilizând categoriile și filtrele ce se regăsesc în partea stangă a fiecărei pagini. Când te-ai decis asupra unui produs, este de ajuns să alegi numărul de bucăți pe care intenționezi să le achiziționezi și să apeși butonul „Adaugă in coș”, iar produsul va fi adăugat în lista ta de comandă.

După ce ai ales toate cosmeticele bio pe care le dorești, apasă pe iconița „Coș” în partea din dreapta sus, pentru a vizualiza lista produselor tale și a finaliza comanda. Dacă ești deja client și ai un cont înregistrat pe site-ul nostru, poți folosi datele tale de acces. Daca ești un client nou, poți creea ușor un cont de client sau poți finaliza comanda ca vizitator. În acest caz, este suficient să introduci numele tău, adresa de expediere, adresa de email și numărul de telefon, apoi să alegi metoda de plată dorită și să confirmi comanda. Vei primi imediat un e-mail de confirmare, iar comanda va fi procesată in cel mai scurt timp posibil.

Pot cumpăra fără să îmi fac cont?

Poți comanda pe site-ul nostru ca vizitator, fară a fi necesar să te înregistrezi cu un cont de client. Comandând însă ca vizitator, trebuie să introduci datele tale de fiecare dată când dorești să faci o comandă, deoarece acestea nu sunt salvate. De asemenea, ca vizitator nu ai posibilitatea să primești ulterior newsletter-ul cu promoții și nu poți urmări statusul sau istoricul comenzilor tale, ci vei primi doar un email de confirmare și codul tracking, pentru a urmări traseul coletului. 

Care sunt avantajele unui cont de client?

Dacă îți faci un cont de client pe Bio Alchimia, poți beneficia de următoarele avantaje:

  • Posibilitatea de a finaliza o comandă mult mai rapid.
  • Vizualizarea statusului comenzii tale, în orice moment.
  • Istoricul comenzilor efectuate.
  • Posibilitatea de a crea și organiza liste de produse dorite.
  • Gestionarea rubricii de adrese de facturare sau de expediere.
  • Actualizarea datelor personale și schimbarea parolei.

Unde mă pot înregistra cu un cont de client nou?

Poți crea un cont personal pe site-ul nostru, făcând click aici. După înregistrarea datelor și alegerea unei parole, vei primi un mail de confirmare a înregistrării în câteva minute. 

Cum pot plăti?

Pe Bio Alchimia sunt disponibile următoarele modalități de plată:

  • Plata ramburs la livrare: plata comenzii se poate face direct curierului, la livrare. Se poate plăti în numerar sau cu cardul.
  • Card bancar de debit sau de credit: pe site-ul nostru poți plăti ușor și sigur cu ajutorul cardului bancar. 

Acceptam toate cardurile din sfera Visa - MasterCard și subsidiarele acestora (Visa Electron, Maestro, Cirrus, etc.) Informațiile despre cardurile de credit nu sunt stocate de noi, ci sunt transmise doar securizate. Informațiile despre cardul tău de credit sunt criptate cu chei SSL - oferind un nivel ridicat de securitate. Astfel, achizițiile pe site-ul nostru sunt sigure. Află de aici mai multe informații despre acest securizare SSL.  

PayPal: plătește ușor și sigur, folosind contul tău PayPal. La finalizarea comenzii, vei fi redirecționat către site-ul PayPal, unde te poți loga În contul tău pentru a confirma plata. În câteva minute, plata va fi înregistrată în sistemul nostru și comanda poate fi procesată.

Care sunt costurile de livrare?

  • Pentru comenzi mai mici de 150 Lei (TVA inclus), costul de livrare este 15 Lei (TVA inclus).
  • Pentru comenzi ce depășesc 150 Lei (TVA inclus), transportul este GRATUIT.

Livrare Bio Alchimia

În cât timp primesc produsele?

Dacă produsele comandate sunt pe stoc, livrarea se face În ziua următoare sau în maxim 48 de ore, în funcție de momentul plasării comenzii. În cazul în care produsele comandate nu sunt pe stoc în momentul plasării comenzii, te vom informa imediat prin e-mail asupra termenului de livrare. Click aici pentru mai multe informații asupra condițiilor de livrare.

Unde se află pachetul meu?

Poți verifica statusul comenzii tale, în orice moment. Cu ajutorul codului de tracking pe care îl primești prin email, în momentul livrării pachetului, poți verifica în orice moment parcursul acestuia. 

Am primit un produs deteriorat. Ce pot să fac?

Dacă primești produsele într-o cutie ruptă, umedă sau evident deteriorată, te rugăm să nu o accepți. Acceptând și semnând pentru un pachet evident deteriorat, clientul își asumă responsabilitatea pentru conținutul acestuia. În acest caz, magazinul nostru nu își asumă responsabilitatea de a înlocui produsele deteriorate. În cazul în care a fost totuși acceptat, te rugăm să ne contactezi și să ne trimiți fotografii ale produselor deteriorate, iar operatorii noștri vor evalua posibilitatea emiterii unui bon de cumpărături, de contravaloarea produselor deteriorate.

Livrăm produsele în cutii de carton, iar în interior acestea sunt protejate cu bubble wrap, pentru a evita eventualele deterioarări pe durata transportului. Din nefericire, se poate, însă întâmpla, în cazuri rare, ca pe parcursul transportului anumite produse să se deterioreze. În acest caz, te rugam sa ne contactezi și să ne trimiți fotografii ale produselor deteriorate, pentru a evalua posibilitatea emiterii unui bon de achiziții de contravaloarea acestora.

Nu ai găsit răspunsul întrebărilor tale pe această pagină? Atunci, te rugăm să ne contactezi